Neden Kimse Bana Haber Vermedi :(


Dün şans eseri bir manganın daha live action olduğunu gördüm aslında bu haber çıkalı baya olmuş. Ben belki de görmüştüm unutmuş da olabilirim hafızam pek iyi değildir :D Neyse geç olsun güç olmasın bir heyecan bir sevindirik oldum. Hele ki oyuncuları görünce. Yani bir live action ana karakterlerini ilk defa gözüm tuttu diyebilirim.


Hana Kimi de nakatsu olarak tanıdığımız, benim karakterine oyunculuğuna hayran kaldığım insan Ikuta Toma'yı bu kez animesini izlediğim, mangasını yarım yamalak takip ettiğim, çoğu shoujo sevenlerin ya gönlüne taht kurmuş ya da canından bezdirmiş Bokura Ga Ita da izliyoruz.



Filmden karelere baktığım ve fragmanı izlediğim de Yano karakterine ne kadar yakıştığını gördüm. Filmi izlediğim zaman yanılmam inşallah.

Nanami yi oynayacak kızımızı ise Love Shuffle adlı dizide izlemiştim. Karakteri biraz sorunlu ve içine kapanık da olsa o rolüyle sevmiştim doğrusu. Nana rolünün üstesinden gelir diye düşünüyorum.



Bokura Ga Ita yı hiç bilmeyenlere gelecek olursak. İlk animesini izlemiştim. İzleyeli de baya oluyor. Açıkçası animeden aklımda çok az şeyler kaldı diyebilirim - ne var yani hafızamın kötü olduğunu söylemiştim - Ara sıra sıkılsam da hikayesi itibariyle bir şekilde izlettiriyordu kendini. İlk izlemeye başladığımda çizimlerden dolayı ve nana nin sesinden dolayı fenalık geçiriyordum o ayrı konu tabi. Neyse bir iki bölüm katlana katlana bitirdim.

Bokur ga ita tanıtım  konusu ilerde açar mıyım bilmiyorum. Keyfime kalmış biraz. Live action ı bi izleyelim hele bakarız.


Birkaç tane beğendiğim gifleri paylaşmak istiyorum




Şuna da bakın nasılda tatlı ^^

Notcuk: resimler ve gifler alıntıdır.




Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa