Kamisama Hajimemashita



Adı: Kamisama Hajimemashita
Türü: Shoujo, Romantizm, Fantastik, Komedi
Çıkış Tarihi:  01/10/2012
Bölüm Sayısı: 3/13
Orijinal Eser: Suzuki Julietta

Momozono Nanami'nin babası pislik herifin tekidir ve kimsesi olmayan biricik kızını, büyük bir borcun altında bırakarak evden kaçmıştır. Aynı gün icra memurları gelir ve Nanami kendisini bir çanta dolusu eşyasıyla parkta bulur. Kalacak bir yeri veya gidecek kimsesi yoktur. Zavallı kız hayat bundan daha kötü olamaz derken bir köpek tarafından kovalanıp ağaca tünemiş bir adam görür. Ona yardım edip köpeği kovar ve adam da karşılık olarak Nanami'yi alnından öper ve ona kendi evini vereceğini söyler. Kandırılma riskini göze alarak adamın tarif ettiği yere giden Nanami kendini perili gibi görünen bir tapınakta bulur. Dahası bu tapınak sahiden de "perili"dir ve Nanami orada pek de hoş karşılanmaz.

Konusunu ilk okuduğumda bana fazlasıyla Fruits Basket'i hatırlattı ve dedim ki kesin çok seveceğim bir anime olacak ve ilk bölümden öylede oldu. Hatta şöyle bir pişmanlıkta yaşadım. Manga okurken fazlasıyla adına rastlıyordum ama ne yalan söyleyeyim adına tıklayıp da okumak hiç içimden gelmedi. Keşke şimdi okusaymışım da anime olduğuna sevineymişim diyorum. Bana Fruits Basket'i hatırlatınca şöyle bir araştırdım birde ne göreyim mangası fruits basketinde yayınlandığı Comic de yani dergide yayınlanıyordu. Hana to Yume harbici güzel işler yayınlıyor. Fantastik shoujoları seviyorum valla ne yalan söliim ehe..



İlk bölümü dün gece izledim. Sakin openingle açılışı yaptıktan sonra araya olayları anlatan itici bir ses girdi.. ulan dedim ilk dakkadan beni pişman etme seni izlediğime.. Arada sırada kouşuyor o itici ses sinir olmuyor değilim. Sonra karşımıza evsiz barksız Nanami çıkıyor. Nanami'nin karakterini sevdim gıcık birine benzemiyor.  Nanami'nin ev bulması garibim ben şimdi ne yapacağım diye kara kara düşünürken herifceğizin biri köpek korkusundan ağaca tırmanmış kurtarın beni diye bağırırken onu kurtarmasıyla oluyor. Kızımız da bir kışt kışt demesiyle gidiyor köpek ne hikmetse afsdsg köpeğin havlama şeklide ayrı bi olay afsdf hev le hav arası bir şey adfsgs Peki kızın evsiz olduğunu şirinlik abidesiyle söylemesi adfssg tohru(fruits basket) bir bu iki yeminle afsdfs



Nanami kurtardığı adamın yardımıyla bir eve gidiyor. Koyuluyor yola bir de ne görsün ev dediği şey harap olmuş bir tapınak hass...dır deyip geri gidecekken bir ses duyuveriyor. Ev halkı iki küçük zıpır neidüğü belirsiz sıpadan ve bir tilki ruhu olan tomoe den oluşuyor. O iki maskeli zıpır da sinir bozucu pek gereksizler. İtiraf edeyim sevimli tilki kulaklı tomoe ortaya çıkana kadar pek hoş karşılamadım animeyi ama o artistik karizmatik havalar ardından gelen komik sahneler sevdirdi hemen animeyi.

Her ne kadar Tomoe eve nanaminin gelişinden hoşnut olmasa da nanami evde kalıyor. Her uyandığında garibim sanki tüm yaşananlar rüyaymış gibi anlatması ayrı bir komedi olmuş assdf

Güldüğüm bir diğer sahne kız acıklı acıklı durumunu anlatırken ulan dedim tomoe acır kesin kalır kızın yanında ama nerdeee kıçına bastı tekmeği sanki çok umurumda deyip hıyarto sdfsdfg


İşin birde fantastik tarafı var tabi. Nanami gittiği tapınağın bölge tanrısı oluyor. Bir nevi o bölgedeki insanların dualarını dinleyen kişi oluyor yani. Tomoe'de önceki tanrının hizmetçisiymiş. Nanamiyi kabul etmeyip reddediyor tabi. Nanami de olayları çözmek için tomoe nin peşinden iblislerin dünyasına gidiyor. Hani amerikan korku filmlerinde olur ya gençler bi bok yokmuş gibi gizemli yerelere giderler gberip gelirler o misal iblis falan demeden dalıyor kız asfdfsdf


Tabi bizim tomoe bu arada özgürlüğün sefasını sürmekte erkek her yerde erkek gitmiş karılarla sefa sürüyor edepsiz. Kızda onun umursamaz tavırlarına lanet okuyup gidiyor oradan. Tabi hiiç peşime iblis düşer beni yemeye çalışır demeden geziniyor. Bakın bu ciddi bir uyarıdır her yaşlıya inanıp onu kurtarmaya veyahut efenim ne bileyim ona yardım etmeye çalışmayın altından çok tuhaf şeyler çıkabiliyor bkz. Nanami bu hatayı yaptı afsdg


Peki bu durumda tomoe napıyor herifteki gevşekliğe gel sadece oturup izleyeceğim diyor. Birde koşul öne sürüyor. Eğer özür dilersen sana yardım ederim diyor. Helal ki Nanami ebbedi böyle bi şey demem diyip tırmandığı ağaçtan düşerkene tomoeyide beraberinde sürüklüyor. İşte tam o sıradaaaaaa haftaya yine aynı saatte asdsdf tamam bu espri sıkıcı oldu farkındayımafsdf Tomoe'nin koşulsuz şartsız Nanaminin hizmetkarı olması için dudaktan öpüşmeleri lazım düşerkene de nanami tutup tomeyi kendine çekip öpüyor. Da da da daaaaa artık efenim tomoe nanaminin hizmetkarı olmuştur.


Aslında ben Nanami'nin mırın kırın edip Tomoe'nin onun üzerine düşeceğini sanıyordum ama tam tersi oldu. Tomoe biraz şimdilik huzursuz bir tip ve Nanami'yi pek takmıyor tanrı olsa bile... Hizmetkarlık görevini mecburi yapıyor. Şimdilik... Artık tomoe ile nanami arasında bir şeyler olmasını bekleyeceğiz. Bakalım bakalım bu sezon shoujolarda kim birinciliği kapacak benden.

Efenim anlattıklarıma bakarak içinizde bi kıpırtı bi sıcaklık oluştuysa animeye karşı buyurun izleyin. Mangası hakkında bir şey düşünmüyorum şuan okumak gibi. Animesi bitsin bakarız.

Ufak bir hatırlatma artık blogda Samed arkadaşımında yazıları bulunacak. Dün ona ilk yazısını yaz dedim yazmamış. Sameeeeeeddd!!!


Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa