Code: Breaker


Adı: Code: Breaker
Tür: Shounen, Aksiyon, Doğaüstü Güçler
Çıkış Tarihi: 07/10/2012
Bölüm Sayısı: 13
Stüdyo: Kinema Citrus
Orijinal Eser: Akimine Kamijyō

Animemiz Sakurakouji Sakura (böyle ad mı olur lan dediğinizi duyar gibiyim) isimli kızımızın otobüsle giderken esrarengiz bir adamın bazı insanları mavi bir ateşle yaktığını görmesiyle başlar. Paniğe kapılarak otobüsten iner ve olay yerine gider ancak gittiğinde ne esrarengiz kişi orada görür ne de etrafta yanmış insanlar vardır. Ertesi gün esrarengiz kişinin sınıfına nakil olduğunu gören Sakura onunla bir konuşma yapar. Ogami Rei isimli genç başta olanları reddetse de daha sonra Sakura'nın gözü önünde gücünü kullanır artık saklayacak bir şeyi yoktur.

 İlk başta animenin bana bir kaç çağrışımda bulunduğunun itiraf etmeliyim. Ogami'nin o ifadeleri ve konuşmaları ve hikayenin gidişatı bana Kira meselesini hatırlatmadı değil. Bir an Light'ın bakışlarını gördüm sanki.. Daha sonra mavi alevler -tamam konuyla alakası olmasa da Ao No Exorcist'in Rin Okumurasını aklıma getirmedi değil. Bu noktada hikayenin orjinalliği tartışılır tabi ama samocuğumun dediği gibi "zaten her animede orijinallik demek çölde kutup ayısı demek" he yani kim mükemmel doğmuş ki bu dünyada samocuğum?

"Yakamadım gitti la" bakışlarına gurban asfsdg

Ne haltsa arkadaş anime bu sezonun birinciliğini benden aldı. Henüz izlemediklerim var ama şimdilik durum bu. 

Şuan bende oluşan bi şok durumunu sıcak sıcak sizlerle paylaşmak istiyorum. Anime ile ilgili bilgilere bakarken birde ne göreyim.. Samurai Deeper Kyo'nun mangakasının eseriymiş anam bu anime... Uzun zaman önce yarım bıraktığım bir anime ve çok az göz atmış olduğum bir manga olduğu için çıkartamadım...

Animede beni etkileyen doğaüstü güçlerin bulunmasıydı elbet her zaman bu tarz şeyleri daha çok severim. Ogami'nin bakışları, saçtığı mavi alevi ve diğer code ların gizemi bana animeyi sevdiren şeyler oldu. Çizimlerine bi iki laf eden gördüm halt yemişiniz bi kere ogami de o bakışlar varken nesinden rahatsız oldu arhadaşııım?!! Neyse sakinim. Bu arada yeni gözdem Ogami onu gözdeler katına aldım sarkanın kellesini alırım assdfsdf

Ye kızım ye sevdiğim tek sakurasın anca ye adsfgdf

Animeyi neden izleyin bence aksiyon ve doğaüstü şeyler seviyorsanız benim gibi tereddüt etmeden izleyebilirsiniz. Bir sonraki bölümde ne olacak diye merak ettirten, bi bölümünün sonuna kadar sıkılmayacağınız bir anime. 

Ha birde animasyonlara bakarım harbici güzel iş çıkarmışlar efenim o endingdeki görüntüler falan çohoş savaş sahnelerinde aynı şekilde perfect olmuş.

Bakışını yidiiim 


Opening pek hoşuma gitmese de ending şarkısını sevdim görüntülerde özellikle aynı şekilde.

Ha birde söylemeden geçemiycem kızın adını unuttum ama bu sakuranın okuldan bi tane kız arkaaşı var hayatımda bu kadar salak ve gereksiz bir karakter görmedim adfsfg uyuz oldum kıza ya öyle böyle değil taktım bi kere yani... cık olmamış bu da olmamış hiç biri değil asfdsg

Kuşkusuz animede beni en çok etkileyen replik ogaminin alevlerini kullandığında dilinden düşürmediği şu cümlelerdi yaşam felsefesi edincem kendime yeni mottom asfdgs 

"Göze göz, dişe diş, zulme zulüm. Yanıp kül ol" 


Ne diyelim efenim çevirip karşımıza sunan arkadaşlara teşekkür ederim. Böyle güzel bir animeyi anlayarak izlememize sebep oldular. Böyle sanki aceleye gelmiş gibi oldu yorum neden böyle oldu anlamadım idare edin artık araya bayram girdi ödevlerim girdi vs vs kafam allak bullak oldu alışık değilim böyle şeylere asfdsgdf








Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa