Ne Oldu Ne Bitti?



Hoi minna! Çarşamba günü yazıcam dedim sözümü tutuyom ve yazıyom. Yazmadığım süre boyunca ne oldu ne bitti lets a luuk!(yazar burada bakalım demek istiyor ingilizcesi çok iyiymiş gibi mal işte)

Şinci okula başladım işte ay okul deyince çok pis dedikodu açasım var buraa ama açmiim hadi amaca yönelik hizmet etmek istiyim.

Okulla ilgili tek şey sölim geçim. Sistem bok gibi! Ders kaydından vs gibi işlerden bi halt anlamadım. Danışman hoca desen yok öğrenci işleri desen bir işe yaramıyor saçma salak bişi. Geçelim! Next!

İzlediğim animelere gelecek olursak bu MAL myanimelist yani çok işe yarıyor o olmasa ipin ucu kaçardı ne izliyodum ben yeaa moduna geçerdim.

Naruto da ne kadar sona geliyoruz gibi gözükse de anam o animenin mangaya yetişmesine baya var yani... Şimdi bazıları sürpriz olsun diye mangayı takip etmiyor. Ben hem manga da hem animede güncelden gidiyorum. Bence iyi yapıyorum animeyi beklesem belki sıkılırdım ama mangada olanları görmek için animeyi izliyorum doğrusu. Gerçi manga takip edilmese de tobinin kim olduğunu herkes çakmaya başladı. Çok zeki bu millet valla afdssgsd

Ha bu arada narutocuumun doğum günü bugün. Minna hep birlikte kutlayak. Hepi Börtdey Naruto-kuuuun!!
Kaç oldu la bu? asfsdfsdf

Hellsing Ultimate 9 geldiydi ama izlemiyorum izlimiicem grev yaptım 10 çıksın bitsin bu iş bi taşla iki kuş vurim. Daha mangasını okicem onun oh shit safsdfsdg

Junjou Romantica 2. sezona başlamışım 2 bölüm izlemişim öyle yani pırt baştan başlicem

Yamato Nadeshiko Shichihenge başladım 3. bölümde kaldım araya yeni sezon animeler girdi bitcek bitcek ha gayret

vee veee  veee 2012 bahar sezonuna gelecek olursak möthiç bi açılıştı efenim kaliteli yapımlar, beklenen beklenmeyen yapımlar efenime söliiim herkes bi doydu bu bahar. Şimdilik 2 seriye başladım.

Sukitte Iinayo mangasını okuduğum şu konuda bahsettiğim anime. İlk bölümü çevirildi ve yayınlandı kısacık yorumlayacak olursak görünüm itibariyle mangadan daha fazla keyif veriyor gözüme bakcez görcez...

Sword Art Online (SAO) çıktığı andan itibaren çok konuşulan sevilen benzeri türler aranan anime. Benimde odak noktam oldu açıkçası. Hem konusu hem görüntüsü itibariyle veri veri veri kaliteli bi yapım olmuş. Tek kusuru olayların akışı biraz hızlı gitmekte dikkat gerektiriyor izlerken haricinde çoğu ögeyi bir arada iyi bir şekilde taşıyan bir anime olmuş. En son 14. bölüm yayınlandı.

SAO'a daha  fazla yer vericiim blogda hazır olun.


Size diyorum bu kız bana benziyor *.* :P

Mangaya geçecek olursak Naruto dediğim gibi günceldeyim, hep aylık mangalarımı takip ediyom nedir şu sıralar takip ettiğim serilerden yeni bölüm okumadım.

Çevirime gelecek olursak Orange 2. bölüm çevirisi de tamam şuan 3. bölümü çeviriyorum. Grubumuz adına bir blog açtık bildiğiniz gibi ama henüz her şey tam olmadığı için bi açılış duyuruşunu yapmadık. Eksiklikler çok yakında tamamlanıp açılıp yapıcaz yeni bölümleri o güne saklıyoruz.

Konu olarak açacağım ayırmak istediğim çok anime var ama zamanı ayıramadım bu hafta bi türlü nasılda üşengeç bi insanım size anlatamam. Beni rahatsız edin anacım dürtün sağdan solda faceden twitterden vs.

Yeni seriler hakkında yorumlarınızıda bekliyodum hadi siyuuu...



Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa