Favori Anime -MİM-

Haydaa bireeee!!!! Efenim mim olayının henüz nasıl işlediğini tam anlamış değilim ama ben şöyle kafama göre edeyim sunayım olursa amenna olmazsa yapcak bişi yok. Bu ilk mimim olacağı için görmezden gelmeyin ağlarım asfsdf

Başlıktan da anlaşılacağı gibi favori animelerinizi isteyeceğim. Aslında 2012 sonbahar sezonu olarak sınırlandıracaktım ama henüz herkes sezonun tüm animelerini izlememiştir diye genel olarak soracağım. Listeyi istediğini kadar uzatabilir, tür ekleyebilirsiniz ^^

İşte benim favorilerim!!

Shoujo / Romantizm / Komedi

Kaichou wa Maid-sama
Lovely Complex

Shounen / Aksiyon / vs

Naruto
Code: Breaker
Death Note
Ao no Exorcist

Seinen / Aksiyon / vs

Hellsing
Elfen Lied

Gören isteyen alsın yazsın sorun değil mimi postaladığım isimler de şizofren ninja, küçük filozof, ya leyl

Ha bi de bu işi doğrumu yaptım biriniz söyleyiverin assdf bu mim önceden yapılmamıştır umarım ay çok tedirgin oldum -_-


Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa