There and Back Again..



Temanın son rütuşlarınıda attığıma göre artık bir geri dönüş yazısı yazabilirim. Görüyorsunuz ya o kadar dengesiz ve düzensizim ki sürekli bir şeyleri değiştiriyorum. Bu bendeki asla tatmin olmama duygusu...

Şimdi madem ki uzun bir aradan sonra geri döndüm elbetteki bende bir kaç değişim oldu. Bu değişimi bloguma da yansıtmalıydım. Değişime blogun adını ve biraz içeriğini değiştirerek başladım. bendeherseydenbirazvar başlığını seçmem zor olmadı zaten beni çok yansıtan bir cümle. Yemede içmede müzikte filmde kısaca türleri olan aklınıza gelen her şey de seçici değilimdir bu da bende her şeyden biraz var olduğu anlamına geliyor. Türler arasında istisna var tabi ve sevme derecesi...

Baktım benim bu deli  aklım sabit bir konuya işlemeyecek (anime ve manga gibi) her konuda yazmak istiyorum genişlet anasını satiim blogu dedim ve yaptım. Sade olduğunu düşündüğüm bir tema da seçtim umarım beğenmişsinizdir. Yukarıda da gördüğünüz gibi Uzakdoğu, Müzik ve Film başlıklarını açtım şimdilik bu kadar ilerde ne olur bilmem yerimde duramıyorum ben görüyorsunuz..

Yenilikleri anlattıktan sonra yokluğumun sebeplerine gelelim..Elbetteki bu sebeplerin başında klasik öğrenci olma sorunu geliyor. Sınavlar, dersler falan... İyi de kardeşim hiç mi bloguna girip şöyle bir bakmadın iki çift laf etmedin diye soracaksanız etmek istedim işte ikince sebepte bilgisayarımın bozulmasıydı. Uzun bir süre yoksulluktan yaptıramamış bir kenara bırakmıştım zavallıyı ama işin içine proje ödevlerim girince Yeteeeer! bana bi bilgisayar lazım!! diye isyan bayrağı çekince -bilgisayarı ikinci bozuşum olduğu için- ailem istemeye istemeye bu son diyerek verdi parayı bende yaptırdım.

Hala bir otaku olmaya çalışıyorum elbette ama bunun yanında düzenli film izlemeye de devam ediyorum. Her gün bir kaşif edasıyla yeni müzikler keşfetmeye de.. Kitaplarım baş ucumda zaten. İşte keşfettiğim takip ettiğim her şeyi yazmaya karar verdim.

Bir hatırlatma yapayım 14-23 Ocakta finallerim var bu da demek ki 7-23 Ocak tarihlerinde benden pek bir şey göremeyeceksiniz.

Benden şimdilik bu kadar.. Ha bi de bugün doğum günüm işte öyle...


Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa