Kaichou Wa Maid-Sama


Başlık: Kaichou Wa Maid-Sama
Yapım Yılı: 2010
Bölüm Sayısı: 26+ (2 özel bölüm)
Tür:  Shoujo, Komedi, Romantizm
Yönetmen: Hiroaki SAKURAI
Senaryo: Mamiko IKEDA
Animasyon: Shuichi HARA, Masayuki ONCHI
Orjinal Eser / Mangaka: Hiro FUJIWARA

Tanıtım:
Seiga lisesi, tamamen erkek lisesiyken birkaç yıl önce karma bir lise haline gelmiştir. Erkeklerin çoğunlukta olması ve eski alışkanlıkları, yeni gelen kızları zor durumda bırakmaktadır. Okulun kız öğrencilerinden Misaki Ayuzawa bu durumu değiştirmek ister. Zamanla okulda sert, erkek düşmanı yapısıyla tanınan Misaki hocalarının güvenini kazanarak öğrenci konseyi başkanı seçilir.

 Fakat ailesinin maddi durumu kötü olan Misaki okul sonrası bir cafede part-time çalışmak zorundadır. Okuldaki şöhretini korumak için bu durumu gizlemek isterken okulun popüler öğrencilerinden Takumi Usui'nin Misaki'yi görmesiyle okuldaki şöhreti tehlikeye düşer. 

Aahh ah bu animenin / manganın ne kadar zevkli ve güzel olduğunu unutmuşum.

Yazar bu anime hakkında ne düşünüyor?
Şimdi benim zaman çizelgemde yine buhranlı olduğum dönemlerdi. Sene: beş altı ay önce, tutsak edildiğim yer ise ablamın eviydi. Oradan postalandıktan sonra belli bir süre internetsiz kalmıştım. İşte o zamanlar bu anime yarım kalmıştı.

 Animeden önce mangasını büyük bir zevkle takip ediyordum o da yarım kaldı. Aradan o kadar zaman geçince eh bi de ben balık hafızalı olunca konu haricinde yaşanan komik ve güzel şeyleri unutmuşum. Kaçıncı bölümlerde kaldığımı da hatırlamıyordum hem anime de hem manga da.

Durum böyleyken şimdi de bana her gün bilgisayarı kırmam için daha fazla sebebiyet veren bir internete sahibim. Kaplumbağanın fark atacağı bir hızda olduğu içün anime izleyemiyordum. Dedim dur ulan bir deneyeyim. Anime listemi açtım kaichou yu seçtim kami-sama(yazar burda allah demek istiyor) bana acıdı en baştan izlemeye başladım. 

Henüz 10. bölümdeyim bitirmedim ama tanıtımını hemen yapayım dedim. Bitirdikten sonra anime incelemesi yapacağım aynı zamanda mangasını animesinin bittiği yerden takip etmeye devam edeceğim. 

Yorumumuma şerefsiz usui yi katmadan geçemiiciim.  Bir insan bu kadar şerefsiz olur. Bakaaa! most sexiest person ever diyeyim anlayın. Bir insan bu kadar yolunası, sevilesi, dövülesi, öpülesi.. tutmayın beni... şimdi bence dava açılmalı bu animeye insanları sapıklaştırıyorlar diye assdffdgdfg neyse sakinim bir anket yapılsa gerçek olmasını istediğiniz shoujo erkek karakteri diye usui kazanır ben adamımı biliyorum. 

Bakın şimdi ne demek istediğimi anlayacaksınız

Bu -sunakonun deyimiyle- ışık yaratığı(yazar burda Yamato Nadeshiko Shichihenge ye atıfta bulunuyor)


İşte aynı zamanda bu kişi


ve aynı zamanda karizmatik


ve bu gülüş allam...


Allah belanı vermesin Usui Takumi -_-





Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa