Orange (Takano Ichigo)

Başlık:Orange
Çıkış Tarihi: 2012
Cilt / Bölüm Sayısı: 2 / 7 (Devam ediyor)
Tür:  Shoujo, Dram, Romantizm
Yazar/Çizer: Takano Ichigo

Tanıtım

Bir gün Takamiya Naho on yıl sonra gelecekten gelen, kendisi tarafından yazılmış bir mektup alır. Mektup o gün tam olarak yaşanacak olayları anlatmaktadır. Bu olaylardan biri de Naho’nun sınıfına Naresu Kakeru adında yeni bir öğrencinin transfer olacağıdır.

On yıl sonraki Naho mektupta  bir çok pişmanlığının olduğunu defalarca belirtir ve geçmişteki Naho’nun doğru kararlar vererek bu pişmanlıkları düzeltmesini ister, özellikle Kakaru ile ilgili olanları. Bundan daha şaşırtıcı olan ise on yıl sonra Kakeru’nun artık onlarla birlikte olmayacağıdır. Gelecekteki Naho ondan Kakeru’ya gözkulak olmasını ister.


************.***********
Gözümü çok açtım demek oluyor bu ifade. Daha ilk bölümden içime öküz oturtan, öküzün altında ezdirten bir anime bu orange. Biraz önce başlayıp 5. bölüme kadar geldim. En son 7. bölüm yayınlanmış. Türkçeye henüz çevirilmemiş maalesef . Belki çeviri gruplarının dikkatini çeker ilerde. Belki ben de çevirebilirim bilmiyorum.



Manga hakkındaki yorumuma gelecek olursak. Dramı hakkıyla verdiğini ve vermeye devam edeceğini rahatlıkla söyleyebilirim. Çizimleri strobe edge i geçti diyemem gözümde ama gayet güzel. Tanıtımda geçen şekilde başlıyor manga. İlk bölümü her sayfa da şok geçire geçire okudum. Mangayı o kadar sevdim ki nasıl açıklayayım bilemedim şimdi.



Azıcık ingilizceniz varsa rahatlıkla okuyabilirsin fazla kasmıyor.  Ben bölümleri yorumlaya devam edeciim. Menüden manga sekmesine tıklayarak ilerde orange hakkında yazdığım yazıları görebilirsiniz.. Haydin gittim bea(yazar şuan izlediği son yaz dizisinin etkisinde kalmıştır)


Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa