Sword Art Online


Adı: Sword Art Online
Türü: Shounen, Aksiyon, Romantizm, Oyun, Fantastik
Çıkış Tarihi: 07/07/2012
Bölüm Sayısı: 15/25
Firma/Stüdyo: A-1 Picture

Yönetmen: Tomohiko ITO
Senaryo: Tomohiko ITO, Yukito KIZAWA
Animasyon: Shingo ADACHI, Tetsuya KAWAKAMI
Müzik: Yuki KAJIURA
Orjinal Eser: Reki KAWAHARA (Light Novel)

Metin2, Silkroad, LoL, WoW vs. Neyden bahsettiğimi anladınız değil mi? Bir online oyun düşünün, içinde yaşadığınız, elinize kılıç aldığınız ve ölebildiğiniz bir oyun. Online oyun bağımlılarının belki de çok hayalini kurduğu bir şeydi bu. İşte sword art online bizlere bunu sunuyor. Bu dünyanın gerçekliğinin nasıl olabileceğini anlatıyor. 

2022 yılında  herkesin kanlı canlı oynayabileceği bir oyun piyasaya sürülüyor. Baş kahramanımız Kirito'da bu oyuna giriş yapıyor. Ancak bir süre sonra oyundan çıkış seçeneğinin olmadığını fark ediyor. Oyundan çıkabilmenin tek yolu ise 100. kattaki boss'u öldürüp oyunu bitirmektir. Kirito acaba bunu başarabilecek mi? Haftaya yine aynı saatte agsfgdghdg 

Konuyu ne kadar iyi anlattım bilmiyorum ama anladınız siz. İki gündür baş ağrısının beynimde ciddi hasarlara yol açtığına inanıyorum asfsds neyse konumuza dönelim.

Dikkat!! Spoiler içerikli yorum uyarmadı deme!
Efenim yeni çıkan animelere bakerken sıkça rastladığım sonra sosyal medyada adından sıkça söz edildiği bir anime sword art online. Beni bu animeye çeken görüntülerdeki kalite, gözü rahatsız etmeyen çizimler ve konu oldu. 

Aslında konuya değinecek olursak çok iyi bir teması olmasına rağmen daha ciddi ve sert görünümlü karakter olsa yeğlerdim. Şöyle ki karakterlerin daha genç ve beybi feys gözükmeleri bunun yanında aşık olmaları bunun yanında evlenmeleri asdsdfsd yani biraz işin duygusallığının cıvkı çıkmış ve ciddiyeti bozulmuş animenin.
Olsun ama böylede seviyorum bu animeyi. Yeni bir tat yeni bir soluk oldu bu sezonda.


WTF?!!

Genelde animeler önce manga olur sonra tutulursa anime sonra live action. Bunun haricinde oyunlardan uyarlanan animeler de oluyor. Sword art online a kadar bilmediğim bir durum daha varmış. Light Novel. Bu terimi kısaca şöyle tanımlayabiliriz resimli roman. Bazı yerlerde konunun duygusunu veren ilistratör resimlerin bulunduğu bir roman çeşiti yani. Aşağı yukarı 200-300 sayfadan oluşuyorlar. Mangadan oldukça farklı. İşte çok sevilen bu light novel karşımıza anime olarak çıkıyor. İki farklı çizerin elinden mangası olsada açıkcası çizimler bir boka benzemiyor. Animeden sonra bi araştırıp baktım göz zevkimin içine ettiler yani tavsiye etmem.

Film, dizi, anime olsun müziklere çok önem verdiğimi söylemiş miydim? SAO'nun opening ve endingleri çohoş olmasa kafalarını kırardım. Neden çünkü kaliteli bir iş çıkartıyorsun tutuluyor seviliyor sen git siktiriboktan opening endingi koy bağıran çağıran adamları cık olmaz yani hayallerim yıkılır. Özellikle ending1 i çok beğendim. O şarkıyı söyleyen kızımızda  Asuna'yı seslendiren kişiymiş.



Asuna kim diye sorabilirsiniz. Asuna benim asdsdf cidden benim ama ya assdfs

Asuna esas kadın karakterimiz. Kirito'nun sevdiceği hanımı... Asuna çok dişli bir karakter böyle bir karakterin olması çok iyi olmuş bence. Hem güzel, hem güçlü, hem kılıç kullanıyo aynı ben işte asadfs Özür dilerim sürekli söylüyorum ama hep böyle biri olmak istemişimdir sdsafas

Eksi yönlerini söylemek gerekirse ilk izlemeye başladığımda olayları takip etmek zordu. Ha ne oluyor hangi ara buraya geldik oloom dediğim çok oldu. Farklı bir konu ve dipnotların çok oluşundan olsa gerek. Sonra alıştım ama. İşte biraz hızlı başlayıp ilerliyor. Romandan uyarlandığı için normal olarak algılıyorum.

Sanırım anime hakkında söyleyeceklerim bu kadar. Biraz önce 16. bölümü izledim işte haftada bi bölüm izlemek sıkıcı oluyor sürükleyici animelerde bölüm biriktirmede bi narutoda iyiyim vira filler verdiği için asfadfsd anime hakkında şimdilik bu kadar çok spo olmasın izleyin işte bittiğinde tüm duygularımı dile getirmek üzere efenim...

Kısmetse SAO ile ilgili ilerde bir sürprizim olacak sizlere... Takipte kalın desteklerinizi eksik etmeyin anacım.. eks o eks o gossip görl safsdf


hacı bu gif çok iyi blogun bi köşesine koyam..







Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa