Zeytinyağlı Yiyemem Aman..


İveeeet 3 kişinin birlikte sardığı annemin 10 kişilik aile yapar gibi iç harcını yapması ve yaprakların hiç bitmeyecek korkusu olan zeytinyağlı ama lahanalı dolmamızzz.. Tencere ağzına kadar doluydu aslında bu azalmış hali. Bu fotoğrafı çekme amacımda Samedo-san a göstermek onun ağzının suyunu akıtmak ona haince planlarla kilo aldırtmaktı asdsdf burada bayram mesajında kullanmaya nasipmiş.. Sağolasın Samedo gardaş asddfs

Yani inanır mısınız bi insan bi konu açmadan önce iki saat görsel arar mı konuya koymak için asdsdfs bayrama özel bir şey bulayım dedim hepsi bilindik şeyler. Ben orijinallikten yanayım arkadaş afsdg

Neyse tamam ilerde ben kendi elcağızlarımla çizicem rahat olun.



Ne diyoduk asddfsfd an itibariyle kuzenim yerde gördüğü tek bir saç teli için HIAAAA!! diye bağırdı addgdggh 5 dk boyunca o saç senin hayır senin diye tartıştık asfsfgd görün ahali genç kızlarımız bayram temizliğinden sonra bu hale geliyor afsdgfg

Bi bayram mesajı yazamadım ya...

Öncelikle kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlar hepimiz için hayırlara vesile olmasını dilerim. Bu cümleyi yazdıktan sonra çok şeyler oldu... Eee bayram öyle herkes evde rahat oturamaz... Misafir gelir gider, etler gelir gider, çocuklar gelir gider... Bayramda kıçının üzerinde duran zordur yani...  Tabi bende duramam adı üstüne bayram, tatil.. İşte o cümleden sonra araya bunlar girdi.. Sonunda kuzenime "kak gız hadi dışarı çıkak evde mi durcaz tüm gün" dememle dışarı çıktık.

Göya ben kendime üs baş neyin alacaktım alışveriş yapacaktık ilk sonra film izleyecektik.. Eee ne dedik biz fakir insanız ama gönlümüz zengin... En yakındaki avm ye gittik outlet tabi üç beş marka var o markalarda da adam akıllı bir şey yok olanda üç beş malda 60 liradan aşaya değil ee benimde gönlüm zengin öyle bi parça eşyaya 60 lira veremem içim gider. Haaa bayram harçlığına da deyineyim cebimde önceden abimin verdiği harçlık 50 lira bir de babamın bugün verdiği 20+10 lira var neden artı 10 çünkü onu sonradan ikna ederek aldım sasfsfsdf Zaten akrama akraba gezsem bi amcamdan para alacaktım maksimum 20 lira sonuç olarak ben öyle 100 lük 200 lük bayram harçlığı hiç biriktirdiğim olmamıştır....

Neyse tüm Avm yi talan ettik bişi bulamadık en son kozmetikçiye girdik ben kendime iki oje, bi kalem, bi göz temizleme jeli bir de deodorant aldım çıktık rimel alacaktım pahalı şerefsiz o kalsın ablamdan yürütürüm dedim. Şinci bu kadarcık şeye 26 lira verince içim gitti tabi kuzenimde parayı kaana takma rahat ol diyor yahu nasıl olayım cüzdenda 100 lükler olsa olucam asfsdfsdf

Filme var saatler ne yiyek ne yiyek dedik iskender yemekte karar verdik... Dimiiiiii çok mantıklı kurban bayramında dışarıda et yemek asdafsdf ama bahanem var duruuuun duruuuunn!! Evdeki etlerden iskender yapamazdık asfsdfdsf

Yemekten sonra az daha oyalanıp filme girdik. Film Osman Sınav'ın "Uzun Hikaye" adlı filmiydi. Öncelikle ben türk filmlerine aşırı ön yargılıyım... Film hakkındakiler duysam fragmanını beğensem de ister istemez off bu sefer becerebildik mi ya yine bi potluk varsa diye düşünmeden edemiyorum... Ülkemden iyi filmler çıksın istiyorum çünkü ve allahıma şükür iyi filmdi. Film boyunca Kenancığımın karizmasına, oyunculuğuna hayran kaldım... Adam yıllar içinde kendini bir geliştirmiş pir geliştirmiş bu kadar olur yani helal ossun dedim. Tuğçe Kazaz rolü kıvırsa da kullanamadığı mimikleri ve kireç taşı gibi yüzü yüzünden hiç bir duygu alamadım onun rolünden...

Film hakkında çok yorum yapmak istemiyorum gayet hoş, iyi, sonu tatmin eden, bayramda gidilecek bir film... Gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.

Filmden sonra bayramın birinci gününü böylece sonlandırıp eve döndük. Evin hali berbat tabi salona bi girdik ortada bi masa ve üzerine kırmızılaarrr löp löp etleeer nalet bir koku hele şuan pişen etlerin kokusu burnumu yakıyor o derece ama elden ne gelir adfsdgsg

Her bayram artık nerde o eski bayramlar muhabbeti olur ya ben ondan da geçtim bizde böyle bi bayram sevinci havası olurdu nasılki kış aylarına geçerken kar kokusu sarar etrafı işte öyle bir duygudan eser yoktu. İlk kez bi bayram bunu hissedemedim ama sorun değil gayet mutluyum..

Öyle yani sabahın 10 unda başladığım yazımı gecenin bu saatinde tamamlarken inşallah rabbim hepimizin kurbanını hayırlı kılar hepimizin rızkını verir, insanların gönlünde sağlık ve mutluluktan başka bir düşünce olmaz inşallah..

Rosario~
Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa