Animeye Giriş 101 - Bölüm 1 vee Sürpriz!

Oi minna!

Rosario-chan'ın 1 haftalık arasından dolayı (sadece 1 adet tweet attı gitti zaten , kızacam sonra) blogda at koşturmaya karar verdim. Scripti falan vardır şimdi bunun, mouse yerine koşan at yapabilirim her an.

Neyse efenim, animeye yeni başlayacaklar için ya da başlamış ancak neyin ne olduğunu tam bilmeyenler için bi ufaktan eğitim yazısı yapayım dedim. Bugünu yarı oryantasyonla yarı muhabbetle geçicem, çünkü herhangi bir planım yok, allah ne verdiyse ordan yürüyeceğim öyle kendi gününde kendi saatinde yazı çıkacak, şu kadar bölüm olacak olayı olmayacak maalesef. Can sıkıntısının beynimde yaptığı motorize etkiyi kullanarak 2. bölümde herşeyi yazıp bitirebilirim, he canım sıkılmıyor mu 423423 bölüme kadar yolu var. (Oda-san'a özenicem yani böyle olursa!)



Ha, anime bilmeyen insanın burada ne işi var, bence işi yok. Demo, anime bilen biri bilmeyen birine "Gel hacı bak burada ufak çaplı eğitim var, yazar herşeyi çok güzel anlatmış (kendimi de överim. -kesin güzel yazı olmaz he bunu yazdım diye- ) gel kır şu inadı başlarsın belki" tarzı şeyler der. Anyway (ingilizcemi konuşturdum bak) anime izleyen biri ayrıntıları bilmeyip sadece zevkine izliyor da olabili. O zaman yararlı olur işte. Sonuçta herkes ufak örnek vermek gerekirse onee-chan veya shoujo gibi kelimelerinin anlamını bilmesi gerekmiyor. Ben de bilmiyordum yalan olmasın, derste öğrettiler valla, ama birşey bilmiyor gelmiş örtmen kesildi başımıza demeyin, öğrendik artık neyin ne olduğunu.

Efenim, bu ufak hiç olmamış oryantasyonu ayıp olmasın diye yayınlıyorum artık. Rosario geldiğinde kesin kızacak böyle saçma yazı yazdım diye.

Gitmeden, yazıyı en azından sonuna kadar okuyabilme başarısı gösterenler için güzel bir haberim var. Size yarın bir sürprizim var! Şimdi buradan yazardım ama ona böyle ayrı bi konu açacağım, buralarda çürüyüp gitmesin zavallı sürprizim.
Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa